.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماينده رشت:سوء مديريت باعث عقب‌ماندگي گيلان
برخي‌ها مي‌گويند گيلان به دليل سرسبز بودنش، پشت فقر پنهان مانده است، ولي اين واقعيت بايد گفته شود كه سوء مديريت استان را به اين روز درآورده كه اكنون يكي از عقب مانده‌ترين استان‌هاي كشور است...
نماينده رشت:سوء مديريت باعث عقب‌ماندگي گيلان

نماينده مردم رشت در مجلس گفت: گيلان از استان‌هاي محروم كشور است و سوء مديريت در اين استان باعث عقب ماندگي آن شده است.

جباركوچكي نژاد در مجمع مهندسان گيلان افزود: جامعه مهندسان از تشكل‌هاي سياسي كشور است كه از سال 66 با مجوز احزاب شروع به كار كرده و در سال 83 با جمعي از مهندسان، اين تشكل در استان فعال شده است.
به گفته وي در حال حاضر، بيش از 200 نفر در جامعه مهندسان استان عضو هستند و در بسياري از مجامع حضوري فعال دارند.

كوچكي‌نژاد با اشاره به نيازمندي‌هاي گيلان در بخش صنعت اظهار داشت: برخي‌ها مي‌گويند گيلان به دليل سرسبز بودنش، پشت فقر پنهان مانده است، ولي اين واقعيت بايد گفته شود كه سوء مديريت استان را به اين روز درآورده كه اكنون يكي از عقب مانده‌ترين استان‌هاي كشور است.

نماينده مردم رشت با انتقاد از عدم پيگيري براي احداث صنعت پتروشيمي در استان تصريح كرد: حدود دو سال قبل رئيس جمهور اعلام كرد كه ايجاد كارخانه پتروشيمي در گيلان اشتغال‌زاست و ما را غني مي‌كند، ولي طي اين مدت حتي نتوانستيم كارهاي اوليه آن را انجام دهيم.

وي با تاكيد بر ضرورت احداث كارخانه پتروشيمي در گيلان اذعان داشت: صنعت پتروشيمي يكي از نيازهاي استان است و مي‌تواند گيلان را متحول كند و بايد قبل از دور دوم سفر رئيس جمهور، عمليات اجرايي اين كارخانه شروع شود.

كوچكي نژاد با اشاره به وضعيت كشاورزي استان گفت: درست است كه در بخش كشاورزي توانستيم برنج را نگه داريم، ولي با چند برابر هزينه اين كار انجام شد.

وي با اشاره به بخش گردشگري استان اظهار داشت: در بخش زيرساخت‌هاي گردشگري گيلان كاري انجام نشده و هرچقدر تورم بيشتر شود، فقر در اين استان بيشتر مي‌شود و فشار به مردم و اقشار آسيب پذير آن مي‌آيد. بنابراين انتظار داريم مسئولان با نگاه ويژه به اين استان نگاه كنند تا بتوانيم بخش صنعت را پشتيباني كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعيد 12 مرداد 1387
من هميشه وضع مناطق شمالي را با مناطق ديگر ايران مقايسه مي خورم تاسف مي خورم.آنها از هيچ همه چيز ميسازند و به هيچ وجح به مانند ما منابع ندارند ما همه چيز در شمال داريم : منابع نفت و گاز - كشاورزي - شيلات - منابع طبيعي غني - جنگلهاي انبوه بارندگي فراوان - غذاهاي محلي - موسيقي سنتي - تاريخ درخشان- صنعت توريست- و.................. و از همه مهمتر مردم بسيار فهيم و با استعداد ولي باوجود اينها
سعيد 13 مرداد 1387
اي كاش نظرم را سانسور نميكردي
ولي دركت ميكنم.
نا شناس 14 مرداد 1387
ضمن تشکر از نماینده محترم مردم شریف گیلان ,من هم بعنوان یکی از فارغ التحصیلان گیلانی مقیم مرکز از آقای کوچکی نژاد وهمه مسئولان گیلان می خواهم که در مورد پتروشیمی گیلان با تمام توان خود پیگیری مستمر داشته باشند تا بخشی از جوانان گیلان در این پروژه مشغول بکار شوند.
نا شناس 15 مرداد 1387
بدبختي ما آنجا شروع شد كه حاكمان جمهوري اسلامي كشور را به دو بخش صنعتي و كشاورزي تقسيم كردند. در اين تقسيم بندي گيلان و مازندران و گلستان شدند كشاورزي و يزد و كرمان و اصفهان و ... شدند صنعتي. كشاورزي با سياستهاي احمقانه فلج شد ولي صنعت لنگان لنگان به پيش رفت.البته نبايد اين موضوع را فراموش كرد كه استانهاي شمالي (گيلان و گلستان) هيچ كس را در حكومت نداشتند مگر مازندران كه آن هم نفوذي هايش فقط جيب خودشان را پر كردند و حتي مردم شهرهاي خودشان را هم فراموش كردند.
از رشت
سعيد 17 مرداد 1387
من هم با نظرات همشهري خودم كه در بالا نظر داد100درصد موافقم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.